Presenter

Första presenten fick våran storkille redan igårkväll,



En hasp på dörren.
Grattis!
(väldigt uppskattat)

Present nr 2 anlände hit i en liten låda runt lunchtid
idag,


Meet "Viking"!

Och ingen är lyckligare än Ozzy♥
Det gör mig lycklig.
(Även om Vikings lätt äckliga och dessutom väldigt
levande och creepylåtande föda ger mig kalla kårar
och rysningar om vartannat)
Tur att det inte är jag som behöver mata honom.
Och tur att jag har en hasp på dörren som jag kan
sätta på när Ozzy inte är hemma!;)


Iiiisch!


Kommentarer
Postat av: Caroline

En hasp på dörren är nog det bästa man kan få i den åldern.:)



Vad är det för slags ödla? Mitt ex hade en leguan som nån korkskalle matade med öl på en förfest som spårade ur. Han sov i ett halvår(!) innan han kvicknade till. De verkar inte ha något ölsinne de där ödlorna, bättre att hålla sig till vidriga levande maten!;)



Kram

2011-02-21 @ 19:08:52
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Caroline

Ja men det var så den hette, skäggagam, och inte leguan.:D Det är inte riktigt min hemmaplan, haha!



Kram

2011-02-21 @ 21:51:32
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0