Det blir inte så mycket enklare alls faktiskt. Att köra bil och framförallt
att köra bil BRA. Stanna här framme vid skylten och stanna mjuuukt!
försöker min underbare körskolelärare närmare en miljon gånger att
instruera mig för att hjälpa men jag tycker fortfarande att han strävar
lite väl högt när han sedan förväntar sig perfektion. Perfektionen är inte
riktigt där ännu, nej!;) Jag tycker dock fortfarande att jag förtjänar en
liten fjäder i hatten efter att ha kört över både Bergnäsbron och
Gäddviksbron (smaaalt!) och dessutom givetvis lyckas möta en
långtradare på den betydligt läskigare av dessa utan större problem.
"Jag skulle nästan vilja blunda lite med ena ögat nu" förklarade jag för
min väldigt pedagogiska lärare samtidigt som den röda jätten 
swischade förbi läskigt nära men det är tydligen en väldigt dålig idè i
trafiken!;) Vi kunde däremot vara överens om att låta bli att titta på
den, en väldigt bra problemlösning som jag personligen uttövar här
hemma nästan varje dag då Hilding Vilding är ute och klättrar läskigt;
look away, look away!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken härlig bild!! Orkar han lyssna på böcker? Leia är helt omöjlig med det, jag försöker men nej. Hon bara bläddrar förbi sidorna fort och säger "klart"! Hon vill hellre kolla på Bamse på iPaden.



Kram kram

2011-02-04 @ 11:27:19
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Tana

En dag kommer allt bilkörande bara verka logiskt:) Till sommaren har du ditt körkort Fia!!

2011-02-04 @ 13:31:03
URL: http://lifeoftana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0