Fynd!

Inte allt för längesedan hemkomna med bagaget fullt i "fynd" efter en härlig dag tillsammans med min fine far.




-Vad ska du med det där till, undrar D.
-Saker, svarar jag!;)

Annars har vi även varit förbi underbara Retro café i Boden och kollat in en massa gamla fina saker, spanat in försvarets mindre moderna stridsvagnar och kanoner, käkat en hel massa god mat uppe i Ljuså och Ozzy har även hunnit med lite fiske och Hilding har beundrat morfars gamla mopeder och hans fina röda traktor.

Imorgon åker vi upp och lämnar av småttingarna till en mormor och sen ska vi hem och bygga färdigt huset.
Jag tänkte även beställa lite sprayfärg.
Sen kommer tisdag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Håller med, värsta fynden ju :-D

Men jag kan ju tycka att ni inte direkt valde rätt dag för att skicka småttingarna till mormor gör att ni ska kunna stå ute och bygga en hel dag :-/

När ska Frida förresten ha kalas?

2011-08-08 @ 11:03:16
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0