My little pony

När snön smälte så att det blev enkelt att transportera sig till
bodan igen fyndade Fridan lyckligt fram sina gamla My little
ponys till världens lyckligaste lillasyster. Nostalgi på hög nivå
även om jag först inte blev just överlycklig. Vi hade ingen
direkt brist på leksaker i vardagsummet innan heller, om vi
säger så!

Men sen är hon ju så himla söt så att man nästan kan dö sen
då hon sitter och kan leka helt för sig själv i stort sätt hur
länge som helst med dessa underbara och färgglada plast-
ponnys.
Det är även svårt att bråka med; "Jag älskar dom mamma!"



Så ikväll har jag partat riktigt ordentligt och roat mig med
att rensa bland barnens leksaker, fredagkväll dock till braiga
Robyn i bakgrunden medans D har varit på intensivjakt efter
stereo/förstärkarkontrollen som nu har varit spårlöst
försvunnen i nästan en vecka. Gick betydligt bättre för mitt
lag kan tilläggas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0