Jätteskoj!

Idag har det regnat.
Vatten, vatten, vatten överallt.
Det är jättejätteJÄTTESKOJ! ... iaf om man är liten.




Jättestora vattenpölar och så spöregn på det och Astrid,
Hilding och Alvin hade kunnat vara ute och leka precis hur
länge som helst.




Jag gillar galon!


Mmm... yummie.


Lilla mr Run-away.


Astrid och Alvin står och räknar till 20 innan de springer ut i
gatan och kastar sig i olika vattenpölar. Väldigt trafiksäkert,
tur att vi inte har allt för många bilar som passerar.


"The sign of spring!"


Söta Helge var för liten för vattenpölar och fick ligga och sova
i sin våriga vagn under carporten istället.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men se här är ju mössan som jag såg på ett barn förra veckan och blev helt kär i :-)

Alltså den som sitter på Hildings huvud. Vart får man tag i den? :-)

2011-04-04 @ 21:28:54
URL: http://leonell.blogg.se/
Postat av: Caroline

Gud vad roligt de ser ut att haft!



Snygga buggan! Nu ångrar jag lite att jag sålde mitt gula topset. Men det blev ju så otroligt mycket rapsbaggar och insekter som drogs till den på sommaren, fler än mig som tyckte den var snygg alltså.;)



Kram

2011-04-04 @ 21:48:51
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0