Måndagsmys

Måndag och Dagis
(eller förskola)


Astrid påväg till dagis.

Underbara, härliga och helt fantastiska värme!
Visst har jag hört att det skulle bli varmt igen, men
Astrid fick skalbyxor och långärmat med tjocktröja
ovanpå ändå, för jag var inte riktigt beredd!


Jag och Hilding tog en promenad upp till ica via
kolonilotterna i finvädret.


Imorgon ska Astrid sova på dagis så jag ska dit en
vagn. Först tänkte jag ta Brion men nu lutar det nog
mot emmaljungasyskonvagnen, den är mest annars
bara ivägen och med en syskonvagn som sovvagn
på dagis så får ju även Hilding plats att sova efter jul.
Mitt ilandsproblem just nu är vad jag ska bädda den
med?! Vädret svängde ju lätt en aning eller två. Fast
det blir nog åkpåse ändå, man får dra upp den och
bara ha en filt som täcke. Jag är annars bäst på att
gå och klura och fundera på världsliga saker.


Min lilla skönhet♥
 
Åhh vad jag börjar få smått ångest över att mina
dagar som föräldraledig glidare med måndagsmys-
dagar snart håller på att ta slut... för alltid!

Tiden fortsätter att gå alldeles, alldeles för fort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt napp =) (Söta barn me, jättefina)

Tänkte höra var du har fått tag på en sån napp? :)

2010-09-08 @ 13:50:42
URL: http://hannafredrikajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0