Behöver...

Jag behöver en webbsida som varje morgon kan tala
om för mig hur fasen jag ska klä mina barn innan jag
skickar iväg ut redo för dagen, www.klädittbarn.se,
typ!
Hilding går väl bra, men det är ju bara för att han
hänger med mig överallt om dagarna så att jag 
därför lätt kan justera klädseln efter behov.

Efter att ha överklätt och överhettat samtliga andra
barn (jag är bra på att hota de stora) rätt så bra både
måndag och tisdag (ja, jag är också j*vligt trög ibland)
så tänkte jag imorse när jag kollade in klart.se som sa
17 grader varmt och strålande sol på eftermiddagen,
att idag ska jag banne mig klara det. Resultatet blev
att jag först försökte tvinga på Ozzy bara en t-shirt
under hoodjackan (vilket han som tur vägrade) och sen 
klädde jag Astrid i ett par tunna Nova star byxor, t-shirt
under en hood, gympaskor och tunn mössa... MEN SÅ
BRA sen då att det blåste skitkallt och även små-
regnade ute när vi sen klev ut genom ytterdörren,
självklart redan stressade över att hinna fram till dagis
(I UR OCH SKUR!) i hyffsad tid!

Kanske tur att jag även är mästaren påextrakläder så
väl framme på dagis (där alla andra barnen såklart var
klädda i skalkläder respektive regnkläder och stövlar;P

hann jag svida om Pumlan en aning medans Hilding
försökte klättra över mig.
Men hur svårt kan det vara?!?!?!?
Imorgon vägrar jag kolla någon väderprognos och
kör på att klä dem efter känsla, med 99% säkerhet
lär det sluta med överhettning, men va f*n, då får
de klä av sig!

Har varit på stan en sväng på förmiddan med Lisa
medans Ax2 var på förskolan (riktigt lyxigt) och efter
ett snabbt besök på Asko kan jag även meddela att
Astrid och Hilding bägge två gärna "behöver" lite nytt
från Nova star.


T60139Striped T Pink  T60360Striped T Grass
B25445W-Denim Dark HaremB25445W-Denim Dark Harem

Lite töntigt men åhh så snyggt syskonmatchat med
kanske rosa på Hilding och turkost på Astrid,
bilder från klkids.se


Ja, och jag behöver lite pengar då.
Annars så önskar de sig dessa när de fyller år. Jo
det är säkert, Astrid skulle bli svinglad för mjuka
paket;) Väldigt gärna önskar hon sig även ett par
Kouma skor i storlek 25-26.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0