Älskade morgon

Drömde hemskaste mardrömmen inatt att Ozzy var död,
och jag tror jag blev allvarligt sjuk på kuppen. Vaknade
kallsvettig och med ont i halsen av Lillebrors morgonrop
och sprang direkt över och attackerade min fina storkille
med pussar och kramar och bad honom lova mig att
han ALDRIG NÅGONSIN ska dö.

-Stick härifrån! Vad är det för fel på dig?!? fick jag till
svar av en morgontrött och grinig Oskar♥

Sen låg jag och mös brevid honom i sängen (medans
han givetvis sov vidare) och Astrid och Hilding "lekte"
med hans smålego till barnkanalen i bakgrunden.

Men att det är skönt att kunna vakna från
sånna hemskheter!


Får lite ont i magen och en klump i halsen när jag
tänker på att det faktikst finns de som måste vakna
upp och inse att det tyvärr inte bara var en hemk,
hemsk dröm.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja men gud, visst är det hemskt! Jag drömde samma sak om Emin för några nätter sedan...

Jag vaknade med tårar rinnande och kunde inte heller annat än att pussa på lillkillen och bara känna världens lättnad att det bara var en dröm!

Ja det gör verkligen ont i magen att tänka på att det är verklighet för vissa..ledsamt:(

2010-09-27 @ 11:37:27
URL: http://maryworld.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch och fy vilken hemsk dröm, men skönt att vakna upp och inse att det bara var en fruktansvärd dröm och se att storkillen faktiskt låg där livs levande i sin säng.

2010-09-27 @ 11:59:37
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0