Kalas

Ja det är mycket kalasande just nu.
Astrid fyllde ju 2 år i tisdags och hade lite kalas då, sen
blir det ännu mera kalas nu i helgen. Daniels pappa 
passade på att fylla hela 60 år för några dagar sedan 
ocskå och ska ha ett jättekalas nu på lördag. På
måndag fyller min älskade mamma år och på tisdag
fyller barnens minsta lilla kusin Vilgot 1 år.
Sen ska vi på grannens 40-års fest nästa helg.

Men vem gillar inte tårta?!?


Astrids biltårta från i tisdags.

Fredag idag och bara en sån sak känns nästan lite
kalasig. Tana, Fidde och Saga har varit och hälsat på
med en pytteliten nyfödd Vilda, och det är nog tur att 
jag och Daniel är begränsade till att inte skaffa några
fler barn för bebisar är så sjuuuukt fina!
Även om jag inte har några som helst planer eller
drömmar på att sluta upp som en familjen Annorlunda...

Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt med en liten Vilda! :) Och så sköönt att allt gick bra! Smarrig tårta, här är det ju en mindre evighet kvar till 2års kalas ju!



Och ja, tyyypiskt att Lisa var tvungen att fara på den där mässan så du fick lite mer NS :P Åh jag är så avis, jag ville också! Men ja, måste spara alla mina slantar till molo ju. Men det är ju inte fy skam det heller :)

2010-10-08 @ 19:36:32
URL: http://solouniko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0