Galet!

Det är fortfarande helt GALET hur mycket två små barn
kan dra ut och stöka ner egentligen! Det är lite vad jag
tänker precis då jag slår mig ner i soffan efter en lång
dag på stan med Oskar, Astrid och Hilding efter att vi
först åkt in med buss allihopa minus Daniel för att lämna
av Fridan på busstationen med nästa destination
Råneå.
Det är även helt GALET hur fruktansvärt störig Ozzy är
nuförtiden! Efter bara 20 minuter i pojkens sällskap vill
man liksom mest bara strypa honom långsamt!;P
Jag håller alla tummar jag har för att det är bara är
någon slags djävulsk fas som är snabbt övergående,
annars kanske vi måste adoptera bort honom till en
familj vargar. (Nä, jag bara skoooja!)

Lite galet är det även att jag idag för första gången i
mitt liv har kokat riktig köttsoppa. Alltså inte bara värmt
upp färdig soppa på burk och tillsatt grönsaker och
klimp, utan verkligen kokat köttsoppa från skratch.
Fortfarande tycker jag inte att matlagning är det allra
minsta roligt, men man måste ju äta. Och riktigt riktigt
god blev soppan (endast 2 timmar senare).

Till veckan har jag och Daniel varit tillsammans i inte
mindre än 14 år (egentligen längre men detaljer,
detaljer)
även det är ju lite galet så det ska vi fira på
fredag genom att ha barnvakt och gå ut på date och
äta och dricka gott.


Min största Älskling.


Första helt lediga dagen ihop på ett bra tag (ja en
jävla hockeyträning var ju såklart ett nödvändigt
måste) spenderade vi bland annat med en mysig
promenad bort till 7-eleven för lite kaffe och bulla
i finvädret igår.

Kommentarer
Postat av: Sofia-mamma till Vilja född med läpp och käkspalt

14 år! Underbart. Grattis i förskott och hoppas ni får trevligt!:)

2010-11-02 @ 06:31:06
URL: http://underbaravilja.blogg.se/
Postat av: sanna

14 år, det är inte illa det! mysigt med lite tid tillsammans bara ni två. vi firar 7 år på torsdag men har inte riktigt kommit så långt i våran planering ;)..



och ja, träning är kul när någon tvingar mig. jag tänkte köra på så tills det blivit en vana jag klarar av att ta mig till själv :)

2010-11-02 @ 07:06:43
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grattis till 14 år , Snacka om att tiden går igår kväll när vi låg i sängen och surrade kom jag fram till att snigel fyller ju snart 40 år ! men han menade att han fyller ju faktiskt bara 35 i januari och att det är länge kvar till 40 , Men snart är vi alla där.

2010-11-03 @ 09:39:19
URL: http://thehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0