What´s up

Annars då?!

Ja, jag sitter i soffan och sippar en dubbel Treo Koffein,
Daniel är och springer innan jobbet, Hilding somnade
precis i nya vagnen och Astrid klev just upp.
(07.00 alltså, då jag började skriva inlägget;)

Tydligen är 05.00 nya uppstigningstiden för en viss liten.
Och som ett brev på posten efter en natt full av skrik
och amning.
(så j*kla dumt också att skriva att ersättningsgrejjen
funkar klockrent, för nu vägrar han både flaska och
napp nattetid!;P)

Så nu är huvudvärken, som annars varit som bortblåst,
tillbaka.

Jag åkte på en snabbvisit av feber i förrgår och Astrid
trillade dit igår. Idag är lilla H snorig, men om ingen feber
blossar upp igen så tar vi nog nya vrålåket och prommar
ner till Miljögården och kollar lamm (och fikar;).
Sååå tråkigt att bara vara inne och ensam.
(Hur ensam man nu kan vara med hela huset fullt i barn)

Känner redan att huvudet börjar kännas lite bättre.
Ja, det blir nog en riktigt bra dag idag!
Fredag idag och allt.


     Hilding tränade på att äta gröt igår. Saker som att
     dra in tungan och stänga munnen är fortfarande
     svårt;)
 

     Astrid satt länge och studerade då Lillebror "åt"
     med skeptiskt min, sen tittade hon på mig och
     sa; Bläh!
     Och det kan jag väl nästan hålla med om;)


     -Kliv av, mamma vill leka med vagnen först!
     -Neeej! skrek Astrid så fort jag försökte lyfta  
     bort henne.

Kommentarer
Postat av: lisa

Hahaha...mamma vill leka med vagnen först. Den var bra :-D Vi hittar gärna på något idag...vare sig lilla H får feber eller inte. Känner inte ni för att gå ut kan vi komma på besök. Vi börjar få panik av att sitta här hemma nu känner jag...och får Alvin feber nu så är det ju helg och David är ledig så det är lugnt :-D

Vad ska du förresten göra i helgen? Tror du att vårmässan på Arcus är något att kika på? Funderar på att eventuellt ta mig en tur dit.

2010-05-07 @ 08:27:18
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: lisa

vilken tur då att han fyller halvår om bara några veckor ;-)

2010-05-07 @ 08:33:43
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Malin (myran)

Vilken fin vagn! :) Emmaljungan är jag rätt nöjd med så länge vi är ute och promenerar, men fy för att lyfta den in och ur bilen.

En fråga förresten, var ligger miljögården och har de öppet på helger? Alice vill ju titta på fåren:)

2010-05-07 @ 19:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0