Mimi!

Astrid kan vara VÄLDIGT generös, men samtidigt också 
VÄLDIGT ego. Just nu är hon inne i någon period då allt
gärna ska vara hennes.
-Mimi, säger hon (som betyder MIN) och håller i hårt
om saken med bägge händerna.


-Mimi!

Jag bad henne gå och hämta en leksak till Hilding
och hon gick och hämtade den rosa båten och la
den framför honom och sa "tack, tack".
Men så fort Hilding greppade tag i den var det dock
hennes, och så tog hon tillbaka den igen.
Så är det hela tiden.

Tur att Hilding är för liten för att bry sig ännu. Vi
andra är lite för starka och envisa för att hon ska
kunna bossa oss!;)

Kommentarer
Postat av: ida

Milda sliter tag i vad helst Harry håller i och sklriker "JAG hade den först" oavsett det är sant eller ej. SOm en tvättäckta dramadrottning slänger hon sej på marken och skriker när hon inte har får styra och ställa.

Granens jämnårige son är likadan och småsyskonen lär sej fort hur det ska gå till. När alla 4 leker "tillsammans" kan du tänke dej tårflödet och ilskan som svärmar över gården =)

..det är SÅ smidigt att ha en ettåring och en tvååring samtidigt. ;)

Förövrigt så förstår jag inte själv hur jag har fixat det senaste året utan mentalamen, men det verkar ha gått bra för alla inblandade. Kanske är jag värata superkvinnan utan att veta om det skratt

2010-05-21 @ 19:36:15
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Emma

Usch jag gruvar mig inför ego-perioden :P



Jaa kroken kom dagen efter, toksnabb leverans! Kan bara inte bestämma om Milla ska få ha den i sitt rum eller om den ska få hänga i hallen när den är klar. Bekymmer bekymmer! Joo erkorr-kroken är ju supersöt! Måste nog skaffa mig några såna :)

2010-05-22 @ 08:10:46
URL: http://solouniko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0