Det var dumt

Igår satt jag och funderade över om jag skulle skriva
att Hilding kliver upp mellen 05-06 eller 05.30-06, och
eftersom han oftast kliver upp strax före 06 så skrev
jag det senare i "listan".

Det var ju dumt.

Så får man inte göra!
Kanske bara därför så vaknade Lilleman redan
04.30 idag istället, helt omöjlig att söva om.
(eller idag och idag, rätt säker är jag på att 04.30
inte räknas som dag på något som helst sätt!;P)

Så här ligger vi nu i vardagsrummet, jag med ett
täcke i soffan och Hilding på ett täcke på golvet. 
Somliga av oss är jättemycket gladare än andra.

Jag önskar att vi hade en sån där kaffemaskin som
sitter på väggen, där man bara trycker på en
knapp för att få lite starkt, varmt och nybryggt.


Sötare än tuppen.

Kommentarer
Postat av: lisa

åh vad jag inte ser fram emot såna mornar (eller nätter kanske det heter) igen. Nu för tiden räknar jag kallt med att Alvin ska sova till minst 7. Skulle han få för sig att vakna 5 så skulle jag ju dö..men när jag läser ditt inlägg så inser jag ju att det inte var allt för länge sen vi faktiskt tyckte att kl 6 var sovmorgon och riktigt bra jobbat. jag beställer en morgontrött bebis :-D

2010-05-06 @ 07:14:33
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja såna mornar vill man VERKLIGEN ha Emma och Sörens kaffemaskin. ;)

2010-05-06 @ 07:20:45
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0