Bättre nu!

Ja, jag börjar liksom känna mig som en
hel och fungerande människa igen!
Inte bara ett mamma-spöke som drar omkring på
socker och koffein!;)

Jag vet vad jag heter, hur gammal jag är, vilket år 
som gäller och årstiden som är ute. De flesta dagar
kan jag till och med namnge veckodagen...fastän
det fortfarande alltid är helg för mig!;)

Det inte längre alltid mörkt utanför fönstrena.
Hilding är inte längre skrikarg och ledsen större
delen av dygnet och D kommer hem innan det är
dags för småttingarna att gå och sova och är helt
underbart ledig och tillgänglig på helgerna.
De stora barnen har inte en endaste träning att
passa och man behöver inte klä på sig (eller någon
annan)
en halv garderob bara för att ta sig till ica
och tillbaka utan att frysa ihjäl.

Lägg till att Hilding inte heller vaknar 50 miljoner
gånger per natt längre och glider sig genom 
livet som världens kanske nöjdaste och gladaste
lilla pojke tillsammans med resten av mina
alldeles underbara och fantastiska barn♥


Underbar liten nakenrumpa!


Hilding glider.

Plötsligt sprudlar min kropp av energi!

... nästan så att jag inte riktigt vet vad jag ska
göra av den ibland.

Kanske tur att jag har småbarnen som håller lite
ordning och reda på mig. Annars kanske jag
skulle gå och råka bli överaktiv! Haha!

HÄRLIGT är det hur som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0