Aldrig mera kossa

Jag håller på att sluta amma.
Och det går bra... nästan lite för bra!

Nästan så jag nog hade velat att Lilleman skulle
protestera iaf lite grann. Men näe, han dricker
glatt sin ersättning, skiner upp då han ser flaskan
komma och ligger sedan och klappar den med lilla
handen medans han äter.

Jahapp, då var det snart slut då.
För alltid.

Började med att amma och  ge ersättning varannan
gång de första dagarna och nu ammar jag plötsligt
nästan bara på kvällen och natten.
Om inte allt för länge så börjar jag jobba, ska göra
det i 9 veckor över sommaren så då är det är ju
självklart jätteskönt att det funkar så bra.
Men ändå känns det nästan lite sorgligt!

Det måste väl vara hormoner eller något sånt?!?
Jag som inte ens var säker på om jag VILLE amma
den här gången, och sen gjorde det mest för att jag
ville hem från BB så snabbt som möjligt.

Jag där ser man, ännu en sak jag kan lägga upp på
listan bland saker jag säger och sen får äta upp!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0