Ikea med skrik-bebisen

Men nästa gång får då Hilding faktiskt stanna hemma,
om humöret inte blivit roligare tills dess.

Astrid var iaf glad mest hela tiden och Oskar och Frida
var glada dom med... för dom fick stanna hemma!;)

Idag tänkte jag roa mig med att skruva ihop en liten
bäddsoffa till Ozzy och tvinga honom att röjja upp i sitt
rum. Bland annat. Nya vardagsrumsbordet och lite annat
fixade jag i ordning igår.


Vid frukostbordet. Där passade det att vara glad.
Minsann.


Söta, arga Hilding med ett rött och rinnigt öga.
Ögoninflammation gissar jag. Än så länge är det
bara i ena ögat iaf.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jaaaa! Där sa du nåt, fikabröd! :D Det MÅSTE jag sy! :) En punchrulle är nog busenkelt att sy... och en kanelbulle kan ju inte vara så svårt. Men muffins ser lite svårare ut, men det finns säkert mönster på nätet.

2010-03-01 @ 18:51:32
URL: http://tingelingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0