Hell no!

Lämnade fyra små (och mindre små) morgonpigga
hemma med bakis-Daniel tidigt i morse och gick ut
på en lång och härlig morgonpromenad.
Alldeles själv!
Bara jag och Jens of sweden i öronen.

... och hem kommer jag med värkande fogar!

Men förmodligen INTE.
Rynkor eller gråa hår kan jag ta, ryggont, värdelös
kondition eller något annat roligt "ålders-relaterat"
skulle jag också kunna tänka mig.
Men gravid-krämpor som icke-gravid går jag bara
inte med på!

Bra.
Då har vi det uppklarat. Nu förväntar jag mig att
det här lilla påhittet är såpårlöst borta och
försvunnet för alltid tills imorgon.

Det var allt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja men jag menar ju det. Jag har haft foglossningar som om jag hade varit höggravid de senaste veckorna. Helt sjukt! Jocke förslog (efter att jag bullat upp mej i soffan som om jag hade en jättemage du vet) att jag skulle göra ett litet testa bara för att vara säker på att jag inte verkligen var gravid. Men aldrig, om jag på något sjuk sätt för första gången missat att jag skulle vara gravid, så väntar jag då tills det SYNS innan jag gör ett test ;) För det är omöjlig. Men foglossningar har jag ändå! Och en enorm kvällströtthet..

2010-03-27 @ 12:36:47
URL: http://idassida.blogg.
Postat av: Anonym

Samma här. Efter att ha ridit 2 dagar i rad så gör det jävligt ont att ens sätta sig 9 MÅNADER efter ?! Frågade på VC när jag var dit med W om jag kan göra ngt, och fick då med ett träningspapper med olika övningar för kvinnor som inte kan hålla tätt...?! Ja allt konstigt det här :)

2010-03-27 @ 19:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0