Summertimes

Kom hem efter en heldag inomhus igår och möttes av
dessa små skönheter ute i gräset. Ja, Daniel också då.
Storasyster och Storebror ser man inte till alltför ofta
numera, vi brukar försöka mata dom, någongång ibland
iaf, och sedan hoppas på att det återvänder hela, men
utan krav på rena innan natten.



 
Pumlan badar.


Lillebror tuggar gräs och läser bok i solen.


Varvar mellan poolen och sandlådan och sen blir det
badbaljan inne innan sängdags. Kan behövas då sand
fastnar ganska bra på nakna blöta barnkroppar!;)

Idag ser vädret inte lika härligt ut när man tittar ut
genom förnstret, men vad gör väl det då det snart är
helg!:)
Sen idag blir det nog till att köpa lite nya blommor att
ha ute, fjolårets gamla döda som fortfarande "smyckar"
våran uteplats börjar göra mig lätt deprimerad.
"Snygga" rabatterna som jag tidigare också hade tänkt
fixa till i sommar får nog nöjja sig med att bli rensade
Prioriteringar! Jag har beställt sol till helgen och tänker
endast göra roliga och lata saker.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det känns lite skönt att det finns någon mer än jag som inte hunnit med blomfixandet förrän nu:) Nästa år tänker jag, då ska jag göra allt sånt där i tid.. vi får väl se hur det blir med den saken;)

2010-07-09 @ 18:14:31
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0