Purelan

Daniel brukar låna av min fantastiska kräm för såriga
brötvårtor efter att han har varit ute och sprungit. Han
brukar visa upp sin joggingtröja med blodfläckar och
klaga lite på att de svider när han duschar.

Been there, done that!
x4
(fast Hilding var faktikst väldigt snäll måste jag medge,
medans Oskar och Astrid var små mardrömmar)


Jag har sagt att han kan få krämen för jag behöver
den aldrig någonsin mer. 
Tack och lov.

Jag föreslog att han skulle prova tejpa bröstvårtorna
innan han ger sig ut och springer, så slipper tröjan
skava. Men Ozzys förslag på att han istället helt enkelt 
skulle klippa upp runda hål i tröjan för tuttarna var
ju absolut bäst!

Det hade varit en bild att lägga upp här efter
inlägget ja.
Hahahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0