Onsdag

Daniel har haft grabb-kväll. Bira, Bastu och B-ribbs!
(lätt brända kanske;)


Pojkar är som påhittiga!

Själv har jag bläddrat i nya H&M höstkataolgen och
hittat en hel del som jag vill ha.
Hösten känns lite halvmysig ändå, iaf när det kommer
till kläder.
 
Imorgon ska jag date:a Lisa på stan efter jobbet och
till helgen åker vi på roadtrip till Lyckesele tillsammans
med Lisa, David och Alvin. Bor i stuga (kåta) och hälsar 
på hos djuren i djurparken. Kanske stannar vi också
och badar om det är väder och Daniel och Ozzy pratar 
om något vildmarksgrejs påvägen hem... men mest av
allt ser jag framemot att bara njuta och umgås hela
familjen.
Sommarväder vore att föredra.


Som vanligt då Daniel fixar mat så behöver ingen
svälta. Här är alltså resterna!


Undra vad vi ska äta till middag imorgon...
(Inte för att jag klagar. Ribbs är grymt gott!)


Kommentarer
Postat av: Malin

Det såg smaskens ut. Ska tipsa min kock om ribs:)

--

Ja usch, det kan inte ha varit roligt för er heller med bebismysfikat som inte blev som man tänkt sig..Jag förlorade lite blod så att läkaren stod och bevakade det hela, men inte i närheten av vad du gjorde och det blev aldrig så dramatiskt. Istället hade jag en helvild Astrid som sög sig fast i mig som en igel i 3 timmar utan att släppa taget så att det knappt gick att fika denna gång haha.

2010-07-22 @ 15:32:44
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0