Lycksele

Imorgon åker vi ner över helgen. 
07.00 om man ska lyssna på Daniel,
(men det gör jag bara ibland!;)

Frågan är nu bara;
Vad tusan behöver man ha med sig???

Ingenting tycker Daniel, oss själva räcker...
Jag som gillar att vara åtminstone liiite mer
planserande har iaf kommit fram till följande;

Blöjor och tvättlappar
Vällingflaskor och välling
Nappar och snutte
Vagn
Sängkläder x6 (eventuellt resesäng till Hilding)
Ombyteskläder x6
Badkläder och handuk x6
Regnkläder eller kläder som iaf funkar i regn
Saker-att-roa-barn-i-bilen-med
Saker-att-äta-bilen

Garanterat kommer vi att ha med oss för tok för
mycket packning (som om det nu skulle rymmas att
i bilen, tsss;) samtidigt som vi säkerligen kommer
att missa iaf EN "viktig" sak.
Tur att Lycksele också har affärer.

Igår insåg jag även att ett regnskydd till syskon-
vagnen vore bra att äga!



Kommentarer
Postat av: Lisa

solskyddsfaktor kanske (hoppas kan man ju i alla fall), myggmedel kanske (man kan ju hoppas att det inte behövs men vem vet) och säkert massor med mer. men det ni har glömt kanske vi har med och tvärtom :-) Nåja nu ska jag ta och avsluta jobbandet så nu hinner jag inte fundera mer..men kommer jag på några fler livsnödvändigheter som ni glömt så återkommer jag hit

2010-07-23 @ 16:12:57
Postat av: Malin

Regnskydd är något vi också saknar, men jag orkar ju inte bygga om vagnen för att det ska passa. Jag funderar istället på att köpa en ny vagn. Bra lösning tycker jag :)



Tur att Lycksele inte ligger helt ute i obygden så att det finns affärer att köpa det ni ev skulle ha glömt;)

2010-07-23 @ 20:01:41
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0