Härliga dagar

Ja, fastän jag jobbar. Älskar detta fina väder.

Igår stötte jag på Maria och småttingarna när jag var på
väg hem från jobbet så jag promenerade med dom i
finvädret från Örnäskyrkogården och hem och sedan
badade barnen i poolen ute på gården då vattnet hade
blivit betydligt varmare av en heldag med hetta.

Idag har barnens farmor varit barnvakt medans Daniel
tagit tag i bygget igen. Projektet just nu är en lucka upp
till vinden från sovrummet och så något slags golv
däruppe så att vi kan lasta upp en massa grejjer som nu
mest bara ligger i vägen på förvaring.
Kom hem till ett städat hus, potatis och färdig renskav på
spisen. Nice OCH väldigt gott. Efter maten tog jag Fridan
och Astrid (lämnade Hilding hemma med Daniel, också
väldigt lyxigt)
och promenerade ner till Lisa och Alvin med
Maria och kusinerna där vi blev bjudna på både glass och
kaffe i strålande solsken. Barnen lekte på deras uteplats
och i lekparken brevid en stund och sen promenerade vi
hem igen och slängde dem i säng då Daniel skulle ut på
Allstar och kolla fotbollen.

Hoppas det blir lika fint väder imorgon. Såhär bekvämt
kan jag gärna leva lääänge!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0