Mysdag på Leos

Vem hade trott att man kunde åka på Leos lekland
med hela stora familjen... och bara SLAPPA!?

Nej, just det.
Men det går suuper då minstingen sover som en prins
under hela besöket och Lillasyster roas och kollas av
fina Storasyster och Storebror.

Fatta att jag alltså aldrig hade orkat med att ha ett
mindre antal barn! 
Då hade jag måstat jobba en massa själv ju!;)
... Fast helt ärligt är ju Leos lekland ganska roligt för
vuxna med.

Idag dock, så passade jag och D mest på att sitta i
lugn och ro och surra och dricka kaffe med Tana & 
Fidde och Lisa & David.
(Som även de hade med sig egna små barnvakter,
i form av barn i modell större;)

Vi snackar vardagslyx!


Supersöta Storebror och Lillasyster på väg mot bilen,
på parkeringen utanför Leos.

Så nästa gång det känns som lite väl mycket här
hemma kanske vi bara får packa in allihopa i bilen
och köra en sväng till Leos
... så att vi kan få lite lugn och ro! Haha!

En liten detalj är ju bara det här med bil. Nu fick vi
ju Fridan inackorderad i Tana och Fiddes bil
tillsammans med Jossan. Men Daniel har tydligen
hittat en bil som han ska åka och titta på till veckan.
Så om vi är lite ekonomiska och har lite flyt kanske
vi ändå har en riktig "familjebil" innan sommaren!


En snygg och framförallt PRAKTISK vagn fick
vi också med oss hem som vi schysst nog
fick låna av Saga.


Och jag som tidigare skrattat åt folk med massor
av vagnar och tyckt att jag minsann klarat mig
bra med bara en... har nu FYRA vagnar i mitt hem.
Och ingen av dom står oanvända!

Hur fasiken hände det här?!?

Kommentarer
Postat av: Soppa

Du lärde känna mig kanske??



kul vad är det för bil?



Vi var ju och rastade våra på leos för nån dag sen och Vi fick oxå sitta ganska så mkt. Men Rox fick inte vara med på allt så lite fick vi springa.

2010-01-17 @ 23:45:14
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, Jag tog med mej alla tre på Leos ensam och hade förberett mej på att det skullee vara jag som fick springa med Milda och Harry eftersom Oliver inte alls verkade intresserad av att leka med sina syskon. Men efetr att han byrit/släpat/jagat runnt henne i två timmar så säger han glatt att "vi måste åka hit med Milda snart igen". Jag och Harry chillade mest i bollhavet.. Storasyskon är det bästa man har!

2010-01-18 @ 07:47:54
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Elin

Det låter som om vi kan bilda en klubb snart :) ("Vi som inte förstår hur det kan vara lättare med ett eller två barn") Det bästa med Leos, är att alla blir nöjda! För även storasyskon är ju SÅ tacksamma för att ha fått åka dit! Att de sedan gjort oss "barnfria" i flera timmar lider dom ju inte av ;)



En sån där snygg och praktisk vagn måste nog flytta in här hemma oxå snart :) Eller hur Soppa? ;)

2010-01-18 @ 09:59:03
URL: http://norenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0