Mera shopping

Egentligen skulle jag bara haka på Lisa in till stan en
sväng och fika lite medans Astrid ändå var på förskolan.
Men så råkade vi gå förbi Kappahl, som hade total
utförsäljning på allt i butiken.
Så redan där åkte jag dit och Oskar och Frida fick
varsit par jeans för endast en hundring styck.

Sen skulle Lisa handla strumpor till Alvin på polarn och
en monster-tröja på lindex. Eftersom jag tydligen har
väldigt svårt för att gå in i en butik utan att köpa
någonting så fick Ozzy även AC/DC kalsonger och
Pumlanen en tunika och tights från lindex. Och på
polarn fick även Astrid nya strumpor.
Vilket iofs var alldeles på tiden då hennes fötter
tydligen har växt sedan hon var ett halvår och vi sist
shoppade strumor till henne.
Tänka sig!;)
Men strumpor är ju skittråkigt att köpa.


Pumlan i sina nya coola lindexxx-kläder.


Sen stylade hon till sig och kollade Teletubbies 
chillandes mot soffan som värsta coola bruden:)


På kvällen gick vi ut och promenerade runt Lerbäcken,
härligt men aningen kallt.
På något sätt känns det helt okej att trycka en massa
fika och godis och annat onyttigt så fort man gjort i alla
fall EN sak nyttig!
Väldigt bekvämt:)

Hilding var som en liten ängel mest hela dagen. Sååå
skönt att se honom nöjd med tillvaron igen... och helt
ärligt så är jag en betydligt bättre mamma också när
han inte skriker konstant. Tragiskt men sant!

Jag vet inte om det är dropparna som har haft effekt
eller om det bara var någon slags period han 
befunnit sig i!?!
(det finns ju tydligen massor vav sånna då det
kommer till barn)

När vi kom hem fick han till och med ligga och
premiärgymma en stund utan problem.


Världens finaste Lille-man♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag verkar vara expert på att sätta i mig såna där onyttigheter så vi får nog försöka göra promenerandet till en vana som inträffar lite oftare än en gång i halvåret. Idag har jag dock ätit mat till lunch! :-O David tog med mig ner på stan för lunch och när han är med blir det inte blåbärscheesecake så nu är magen fylld med kyckling och ris istället(och även några knäck som jag råkat sno från frysen under förmiddagen).

2010-01-14 @ 13:41:00
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Marie

Astrid ser stencool ut, som om hon modellerar för någon klädkatalog eller likande. :D

2010-01-14 @ 13:48:10
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja visst är dom fina! Jag tror dock att det är prästkragar ;) Maskrosor lät inte lika gulligt, haha!

2010-01-15 @ 07:06:51
URL: http://solouniko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0