Klippeti-klipp

Många av mina jeans har konstigt nog krymt i
garderoben sedan pre-Astrid och Hilding tiden.

Inte för att jag egentligen bryr mig så mycket, jag KAN
ju faktiskt köpa nya. (även om det fortfarande är
mycket, mycket roligare att shoppa barnkläder)

Men i veckan hittade jag två par i en påse längst inne i
klädkammaren som jag ändå gillar och som passar
överallt annars förutom runt midjan.

Så jag "lagade" dom lite... med en sax!


(blek, blekare, Sofia;)


Perfekt! Man kan inte tro att jag faktiskt gick dräkt &
design programmet på gymnasiet, nej.

... Å andra sidan var det väldigt, väldigt länge sedan!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Sådär har jag gjort med ett par långkallingar haha! Och jag är ju också dräkt och designare... alltså måste det vara söm-mässigt korrekt eller? :P

2010-01-29 @ 13:16:24
Postat av: Elin

Det var ju skitsmart ju! Skall genast härma! :)

2010-01-29 @ 15:04:01
URL: http://norenare.blogg.se/
Postat av: Sarah

Se där ja.. Så kan man också göra för att slippa köpa nya.. Men det blir lite svårare att "laga" om man som jag har gått upp en hel del och byxorna inte går upp över rumpan.. Men då skyller jag på struman som jag fick då min yngsta föddes..

2010-01-29 @ 15:59:19
Postat av: Tant Grön

Snyggt! Trasiga jeans är väl alltid lite häftigt liksom ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0