Karaktär

En liten kaka.

Igår var vi bortbjudna på supergod middag hos Daniels 
mamma och hennes man.
Daniels bror och hans fru (shit, vad vuxet det låter att de 
har gått och gift sig!)
var också där med lilla Vilgot som
hunnit bli hela tre månader. Helt "stor" och glad var han
mest hela tiden så nu längtar jag lite mer tills då Hilding
blir lite större (och kanske gladare;) fastän jag vet att jag
sen kommer sakna den tiden då han var så här liten igen.

Hursomhelst så hade Daniels mamma bakat värsta stora
choklad/kokos/kladdkakan till efterrätt som vi tröck
tillsammans med glass och hallon till efterätt.
Tyvärr för oss så var kakan så enorm så att när alla var
proppmätta fanns det fortfarande an massa kaka kvar.

Daniels mamma ville inte ha kvar den för hon ville inte
vara onyttig och äta upp den själv, och Daniel bror ville
inte heller ha någon del med sig hem... så vilka blir kvar
som inte är ett dugg nyttiga???
Jamen VI såklart.
Så vi kom hem med inte bara en, utan TVÅ plastburkar
kaka.

Och gissa vad jag har ätit till frukost idag?;)

Nu måste det nog bli en väldigt nyttig lunch som
kompensation.

Kommentarer
Postat av: Lisa

åhå..hur gott lät inte det då. och det är bara att äta på...du ska ju träna på onsdag, så det är lugnt ;-)

2010-01-18 @ 13:23:24
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: sanna

vad gullig du är! :) tack! tänk vad kommentarer kan göra en HAPPY!



ang det där med kakan så kör min vän på samma stil, hon bakar svingott och lämnar över det till oss sen, FAN! min träning går åt pipan!

2010-01-18 @ 16:11:52
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0