Skynda långsamt

Idag har Hilding fått en pappa.

Efter x antal påminnelser i brevlådan  från familjerätten
så fick vi då äntligen fingrarna ur och bokade oss en tid.
Klockan 08.00 skulle vi vara där och 08.05 var vi på
plats i entren där vi möttes upp av kvinnan som hade
alla papprerna klara. Då fortsatte vi att briljera med att
inte komma ihåg Hildings födelsevikt för att sedan
chansa på något och ge henne Ozzys istället så att hon
fick tipp-exa lite snyggt bland papprena sen då vi kom
på vårat misstag.
Avslutningsvis så skrev jag fel på dagens datum, inte
bara en utan två gånger.
Och ändå lät om oss promenera ut därifrån med vårt
fina lilla barn fortfarande i behåll.

Dom kan ju inte vara riktigt kloka därborta på social-
förvaltningen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja kom inte heller ihåg va julia vägde.. Ja ba Oj, måste man veta de, ja brukar bara säga 3,6.. hahhaha

2010-02-23 @ 18:35:42
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Jullan

Hahaa.. ni är för härliga ;) Men jag förstår er... alla dessa siffror gör mig smått förrvirrad. ;) Har fullt upp med att komma ihåg mitt eget personnr ;P

2010-02-24 @ 07:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0