Bacon och lyx-bebis

Igår chockade jag Astrid med att promenera till växhuset
på örnäset. Hemma började hon morgonen med att riva
ut både flingor och pulvermos från skafferiet, men när vi
kom till växhuset stod hon bara som förstelnad i säkert
en kvart innan hon lugnt började leka med lite pussel och
bilar. Sen kom vi hem igen och hon plockade ut ett fruset
paket bacon ur frysen som hon satt och slickade på
medans jag matade Hilding.

Så antingen så får hon för lite mat... eller så är hon bara
uttråkad.
(fast mest troligt är det nog bara roligt att riva ut då
mamma säger NEJ!;)

Lite mer än 10 000 steg fick jag iaf ihop av örnäset tur-
och-retur, men med syskonvagnen borde det ge dubbelt
... minst!
Så idag tänker jag inte gå någonting alls.
Bara till Johanna och äta tårta. För tårta kan jag gå l
ångt men som tur för mig så bor Johanna näära.

Hilding kör lite lyx-bebis varianten och diggar att ligga
och prata och slå på figurerna i sitt babygym. Han kan
ligga där i säkert 20-30 minuter och flaxa på innan han
blir less och kräver lite mera aktivt sällskap.

Sånt gjorde ALDRIG Astrid!


Snyggingen ligger och gymmar.


Isbjörnen den är fin den.

Kommentarer
Postat av: Cecilia, Kär-smycken!

Känns som evigheter sen barnen var så där små. Härligt.

Hoppas ni får en riltigt härlig helg!



TÄVLINGSDAGS! Vinn en ursnygg silverring här: htp://karsmycken.blogg.se

2010-02-19 @ 12:14:00
URL: http://karsmycken.blogg.se/
Postat av: Nelin

Vissa dagar är det okej att ta lite paus också!

2010-02-19 @ 16:28:15
URL: http://nelinslchf.blogg.se/
Postat av: Nelin

Vissa dagar är det okej att ta lite paus också!

2010-02-19 @ 16:28:15
URL: http://nelinslchf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0