Zzzz

Man skulle kunna säga att Hildings mat- och sovtider är 
minst sagt uppfuckade sedan hans lilla magsjuke-besök
då han skulle ammas lite men ofta för att förhindra att
allt skulle komma upp igen. Nu är han frisk men tycker
fortfarande att han vill äta lite och ofta.

Det ihop med att Astrids madrass till spjälsängen
fortfarande inte har torkat helt sedan den fick duscha
gör att det blivit lite sisådär med sömnen här hemma på
sistone.

En Astrid utan spjälsäng är som lössläppta vilddjur på
zoo utan galler!

Imorse fick Daniel kliva upp vid 05.30 med Pumlan då
vi vaknade av att hon stod upp och hoppade vid huvud-
ändan i våran säng och försökte(?) dra ner tavlorna som
hänger ovanför sängen. Väldigt gärna slipper jag att få
en av dom i skallen då jag sover.

Idag är det jag som har mått pyton. Fast nog mer pga
utmattning/sömnbrist än magsjuka faktiskt. Jag har
sovit större delen av dagen... och ändå är jag
forfarande trött. 
The best things in life are free, och sömn är defenitivt
en av dem!

Imorgon är det Alla hjätans dag,
så GRATTIS Maria♥ på födelsedagen (i förskott!=)


Kommentarer
Postat av: Maria

Tackar tackar!:)

2010-02-14 @ 22:25:57
URL: http://maryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0