No sleep for the wicked

Astrid är en morgonmänniska och Hilding gillar att vara
vaken till sent om kvällarna (än så länge i alla fall) och
kan gärna ligga och dra sig i sängen lite längre om
mornarna. 

Aningen osynkat, ja.

Strax efter 23.30 gick jag och lilla H och la oss för
natten, sen ville han äta 01.30, 03.30 och 05.30.
06.00 tyckte Astrid att det var dags att kliva upp.

Utvilad är inte riktigt ordet jag söker!

Tur att jag hinner sova så mycket jag vill, och lite till,
då jag är död.

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh jag hade blivit galen på riktigt. Du får trycka i liten ersättning på kvällen så kanske han hoppar över nattamningarna och även se till att faktiskt sova när A är på dagis..för just det är ju inte direkt din starka sida ;-) Och på fredag är det såååå Daniels uppgift att stiga upp med A :-)

2010-02-03 @ 10:20:00
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0