Fredag

Igår var jag på glöggkväll hemma hos Ingela med
mammorna. Minus barn och plus en massa julgodis.
Alldeles lovely!   

Imorse tog bägge väckarklockorna sovmorgon till tjugo
i åtta (har nog faktiskt aldrig hänt tidigare) så de stora
barnen fick sig lite bråttom till skolan då vi alla (utom D
som oftast kliver upp före f-n) slutat med vanliga alarm
sedan länge.
Hur som helst inte helt fel start på helgen... för mig!;)  

Imorgon sticker dock de stora killarna till Kiruna med
buss och hockey:sar sig hela långa dagen och kvällen
och Fridolina ska gå på pyjamasparty så det blir jag
och småkidsen, all alone. (om det nu räknas som
ensamhet!?)

Astrid citat för dagen;

-Nu hör du vad jag säger, Mamma! Sluta svammla!
(undra vem som egentligen brukar säga så!;P)

När Hilding står och kastar pumlor i vardagsrummet;
-Men Hinning! VAD gör du?!
... sekunden senare;
-Ge Astrid den. Sååå kasta Hinning. Nu din tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0