Tacksamhet

Bläddrade i tidningen imorse och slogs plötsligt av
vilka mirakel de är; alla nyfödda små gosiga bebisar
som föräldrarna skickar in bilder på i "Välkommen till
världen" och alla lite större "bebisar" som grattas när
de fyller 1 eller 4 eller 11år.
Vet inte om det är julen som plötsligt gör mig lite
blödig, men det är ju bara helt fantastiskt!

Man känner sig lite extra tacksam. Fastän mina egna
små mirakel till och från driver mig till flera olika
nivåer av vansinne samtidigt så är de fortfarande nu
och föralltid det allra bästa som jag har fått uppleva.
Någonsin.


Frida och Astrid har hjälpts åt att klä granen i år.
Ozzy tittade på innan han åkte iväg på hockey.



Kan man göra annat än le!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0