No more PJ

Det är sååå himla UNDERBART att ha Daniel hemma
om dagarna, minus för alla j*kla hockeyträningar som
bara verkar avlösa varandra nu under jullovet, men
fortfarande.
Sovmorgon varannan dag och avlastningen är enorm 
bara av att ha någon att dela alla de små underbara,
vardagliga fighterna med;)
ALLTING blir så mycket roligare!

I måndags då jag och Frida hade våran mysdag var D
med Ozzy och småttingarna och åkte pulka på kullarna
och sedan hann de även med en tripp till badhuset
och igår gick jag hela dagen (HEELA!) iklädd pyjamas,
osminkad och med hår som såg ut som skit medans
småttingarna och pappa for iväg till Leos lekland med
en liten och stor polare. SÅÅÅ SKÖÖÖNT!
"De är som mycket enklare så länge man gör
någonting och håller dem aktiverade, gärna så att de
blir trötta efteråt!"

Mmmhmmm! I agree.

Skrattade rätt gott gjorde också sen på kvällen då D
knappt kunde röra sig eller sitta för att hans rumpa 
var skadad efter alla Leos rutchkanor och efter att ha
jagat barn uppe bland nät och tunnlar.
"Vet du att dom har manglar där uppe?!, först gled
Astrid snabbt igenom och stack iväg och sen kastade
sig Hilding snabbt efter med huvudet före och gled
igenom som ingenting. INTE lika lätt och snabbt för
mig att hinna efter!"
 

 
 
Fick mms från Daniel då jag drog runt hemma
i mina tofflor, och de ser ut att ha haft roligt!:)

Idag har jag hoppat ur pyjamasen och vi har varit in
till stan en sväng och de stora grabbarna har shoppat
sig lite nya kläder (händer ungefär 1 gång om året;).
Hilding påstår att han är en stor pojke nu och har inte
sovit någonting alls idag. Vet inte riktigt hur det är
möjligt, men jag gissar att han blir ganska enkel att
söva ikväll som han går på, men säker kan man ju 
aldrig vara. 
Ikväll ska jag och Fridolina kolla fjortisfilm och äta
popcorn då de små har gått och sova.
Lite som lördag hela veckan, and I LIKE IT!
 
 
 Lunch och lek på M&P.

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter ungefär som Ts kommentarer. De blir så mycket tröttare av att aktiveras ordentligt på dagen, de somnar på stört på kvällen när man gjort något med dem både fm och em osv osv. Nähä?! ;)

2010-12-29 @ 22:29:25
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0