Jag hjärta Sherlock

Igår kollade vi nya Sherlock Holmes filmen och shit
så bra den var.
Första filmen på länge som jag inte ens var nära att
somna till! Bara det.
D däremot small som en fura, trots bas större delen
av filmen som hette duga. I förrgår ramlade klockan
ner  från väggen då vi kollade 2012 och igår for min
kära lampa (som gömmer sig för Astrid och andra
faror)
bakom soffan, PÅ subben, i golvet.
Daniel log nöjt. It´s da shit, tydligen.

Robert Downey Jr var grym.
Vem hade kunnat ana att Sherlock Holmes skulle
vara hot!?!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Såg trailer för den filmen när vi var på bio och av det lilla jag såg, så håller jag med! Måste nog ta och se den ungefär snarast!

2010-04-04 @ 09:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0