(Bus)igt värre

Eftersom jag är aningen blekare än alvedon naturellt
så fick jag igårkväll ett infall att göra mig lite vårig och
"piffig" med lite brun-utan-sol efter att jag slagit på
stort och rakat benen.

BUS luktar ju dock tyvärr apa, så sen var det knappt
att jag ville umgås med mig själv, och lilla Hilding
kände nog ungefär likadant.
Efter ett antal nätter då han faktiskt sovit helt okej så
körde han en favorit i repris och vaknade säkert minst
en gång i timmen hela natten igenom.
Kul - I think not!

Men i hans försvar så luktade ju mamma konstigt.
För att inte säga ILLA!
De flesta gångerna vaknade han och skrek men
somnade sedan om så fort maten börjat komma, så
min gissning är att han helt enkelt var tvungen att
kolla vem tusan det var som låg brevid honom i
sängen och stank apa!


Hilding har nog ärvt min snövita (aningen ljusblå;)
hudfärg... eller så är det jag som överdrivit med
brun-utan-solen.


Världens finaste lilla Hilding-skit!♥

Jag skippar nog BUS på ett långt tag framöver.
Jag sover mycket, mycket hellre på natten än
går omkring och är lite fejk-brun!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har testat sån brun utan sol som man sprayar och den är rätt bra och luktar inte illa.. vill jag minnas iaf.

2010-04-01 @ 18:01:25
URL: http://idassida.blogg.
Postat av: Erica

doves typ golden något... den luktar relativt gott och brunar rejält efter några gånger. >>Finns på typ Lindex för 60 spänn!

2010-04-01 @ 21:52:23
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: Lina

Meeeen, du som har några barn ska ju ha koll på det där med äggen. ;) Påskgummorna/gubbarna sprang väl runt igår och knacka dörr(?) och påskäggen ska man ge imån har jag fått höra. :) Äääh, vi kör med egna traditioner här. ;)

2010-04-02 @ 08:26:01
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0