En gåta

Vad är det för skillnad mellan "en Astrid" och en
duracell-kanin?

Ja, det undrar vi med!

Möjligtvis då att våran Astrid saknar svans och har
aningen mindre öron än en kanin...

Även om hon har dille på att stoppa batterier i munnen så
brukar vi ändå lyckas rätt så bra med att hålla batterierna
på ett säkert avstånd. Men nu börjar jag fundera;
Banne mig, ungen måste ha svalt ett "ever-lasting" batteri
från någon teknisk grej Daniel kommit hemsläpandes
med.

Alltså ÄR det hans fel att hon aldrig vill sova. Och då är
det ju inte heller mer än rätt att han får ligga inne i
sovrummet nu och kämpa medans jag dricker te, kollar
på tv och surfar!

Ja, det var väl det jag visste!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0