Annars då

Annars har vi bara haft det mysigt i stort sätt hela
dagen.

Lisa och Alvin ar varit här och vi har hunnit med att äta
både plättar, kladdkaka, glass OCH blåbärspaj.

Astrid har fått en fetish för mössor!
Ute åker de av snabbare än snabbt men inne kan hon sitta
hur länge som helst och roa sig med att plocka i korgen
som är full av mössor och vantar i hallen.


Morgonens mössval blev Geggamojjas med döskallar.

Storbarnen har varit med kompisar, Frida har också varit
iväg på basketträning  och nu har vi precis suttit och haft 
höstigt och härligt kvällsmys med kvällsfika i soffan till
tända ljus och Simpsons följt av Family guy på sexan.

Enligt Oskar är Simpsons nästan lite som våran familj!
Haha!
Fast jag kan väl hålla med om att det finns vissa likheter!
Just nu har vi ju lika många barn och dessutom i liknande
åldrar;)
... Och så länge jag är Marge så är ju egentligen läget 
lugnt för min del!
Frågan är väl bara vad det säger om Daniel?!;P

Nu är alla barn i säng och jag ska fortsätta kvällen med
Two and a half men medans Daniel den token är ute och
springer.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Va söt hon är :)



ja ang. pälsallergi så har jag vistats bland djur nu och har inte märkt av någonting än iaf, men vi får väl se. Jag hoppas att han slipper alla allergier, det är ju så sjukt jobbigt att vara allergisk :/



2009-09-14 @ 22:19:28
URL: http://jjonnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0