Pungsvett

-Mamma! VAD är det Astrid har på huvudet? undrar Frida
med bestämd röst när jag ligger på golvet brevid och
garvar med en kamera i handen.

-Om du inte ser vad det är får du ropa på Oskar, så kan
han berätta
, svarar jag.



-MEN MAMMA! ÅÅÅÅÅÅÅH!!! utropar Ozzy upprört då
han kommer för att svara på frågan.
-Du kan ju inte låta henne ha mitt pungskydd på huvudet
fattar du väl?!
läxar han upp mig.
-Vet du ens hur mycket pungsvett det är i den där?
... MASSOR!


-Men det var väl inte jag som satte dit det heller,
försvarar jag mig.
-Jag kan väl inte rå för vad hon sätter på skallen!

(okej, en liten vit lögn för jag såg mycket väl då hon 
fiskade upp skyddet från Ozzys hockeytrunk och gjorde
ingenting förutom att flina och gå och hämta kameran
då hon började försöka trä det över huvudet;)


LÄTT att det blir den här bilden vi förstorar upp på plakat
då Astrid tar studenten!;D

Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

hihi...söt Astrid.. alltid lika full i bus med en lika busig Mamma som har kameran i högsta hugg...

2009-10-29 @ 19:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0