Ordning och reda

Idag vaknade Astrid 06, som vanligt. Men istället för att kliva
upp eller leva rövare i våran säng som hon brukar så somnade
hon om?!?
... OCH sov till strax före 08!!!

Halleluja moment!
Jag älskar redan dagis!;D

Idag har vi varit på förskolan och hälsat på från 10-11.30, sen
gick vi hem och proppade i Astrid lite lunch innan hon däckade
i sin säng utan den minsta ansträngning från mig. Nu är hon
vaken igen sen länge och har precis klättrat upp i soffan där 
hon står upp och hoppar och kastar sig bland kuddarna.
Artonhundra gånger har jag lyft ner henne och sagt nej!
... men nu väljer jag istället att inte titta dit.

Spjälsängen är på plats. Efter lite ommöblering och bök samt
en storstädning och upprensning av klädkammaren klockan 12
på natten. 

Nu är enda frågan;
Vem tusan ska sova där???


Fina spjälsängen med medföljande vyssan lull tassar står inklämd
mellan fönster, säng och malmbyråer.
♥Finns det hjärterum så finns det stjärterum!♥

Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

hihi...går alltid att få plats med mer speciellt av den orsaken...

jamen just det tror faktiskt jag redan har frågat :)

2009-10-20 @ 17:38:44
URL: http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja dagis är BÄST! :)

2009-10-20 @ 18:49:01
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0