Åh, vilket Party!

Inte vidare mycket dans och musik
men en hel del skrik, skratt(!) och gråt.
Mixat med lite bus och väldigt många tårar.

01.30 klev vi upp och badade i brist på annat
och först strax efter 03 somnade en viss liten
person sittandes bakåtlutad mot pappas bröst
ute i vardagsrumssoffan.

Det bästa av allt är att en ännu mindre liten
person också hade party, fast inne i min mage!
Jag vet inte om de samarbetar eller om det
alltid är lika livat därinne om natten
(bara att jag inte känner något för att jag
annars vanligtvis SOVER!)

Baksmällan kommer också som ett brev på
posten, vaknade med huvudvärk och en
väldigt grinig liten Älskling som nu hänger
mig i benen  och ropar
-Ma-ma, Ma-ma!
... men som fortfarande inte vill sova!?!

Jag hade lätt kunnat sova för oss bägge två!

Kommentarer
Postat av: ida

Kul natt, ännu roligare dag då :-)

När pummlisen börjar på dasgis lär du sova bort alla "lediga" timmarna ;-)

2009-10-02 @ 12:16:18
URL: http://idassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0