Plaskigt

Meeeeeeeeen!


Vad hände med vintern?

T.om Astrid ser skeptisk ut;) Fastän det är betydligt lättare för
henne att gå ute själv igen.

Blött, blött, blött är det ute idag.
Grått, trist och tråkigt. Jag vill ha jul nu!

Idag ska Astrid prova sova på dagis för första gången,
spännande!

Jag tror att jag ska slå på stort och passa på att ta mig en liten
powernap själv. Imorse var jag knasigt trött...
problemet är bara att jag inte är det minsta trött nu!
Nåja, det hinner nog lösa sig.
I-landsproblem deluxe.

Kommentarer
Postat av: Lisa

vilken snygging. men jag förstår hennes skeptiska min...snön kan ju inte försvinna nu. När ska vi då hinna använda de supersnygga overallerna?! ;-)

2009-11-16 @ 11:12:22
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: johanna

Vi röstar för jul nu tycker jag, och skäller ut den som bestämde att snön alltid måste smälta bort minst en gång varje år innan den kan tänka sig att stanna ;D

2009-11-16 @ 16:24:04
URL: http://argente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0