Kan en plastblomma vissna?

Tydligen.



Det framgår inte riktigt av bilden, men en gång i tiden så stod
faktiskt de bruna "pinnarna" rakt upp!
De hade även små vita låtsatsknoppar på sig högst upp
(numera längst ner).

Pre-Astrid stod den också i en jättesnygg vit porslinskruka...
men det var för länge, länge sen!
Nu kämpar den istället dagligen för sin överlevnad i en vit
plastkruka från Lagerhaus.

Jag undrar bara NÄR hon ska bli less på att bita och slita i den
stackars saken och sluta kasta den i golvet. Numera är det ju
inte ens så att jag bryr mig.

Jag bara undrar...

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha...å jag som tyckte att jag var dålig på att ta hand om blommor ;-)En julgran hos er låter fortfarande som en bra ide? :-D

2009-11-20 @ 10:27:35
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Mrs Hillford

Hmmmm, finns det pumlansäkrade blommor månne? Frågar som Lisa, hur ska det gå med julgranen? Kanske måste knyta fast den i taket? Det gjorde mina päron för jag var sjöööövild!



Allt bra med dig och magen?!?



Kram från mig & herrarna H

2009-11-20 @ 11:35:46
Postat av: Maria

Hehe:D

2009-11-22 @ 13:35:54
URL: http://maryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0