Pizza.nu

Helgen som gick gjorde vi inte många knop.
D var mest bakis, jag sympatibakis och Astrid den lilla stackaren hade
38,5 i feber. Vädret gjorde ju inte direkt saken bättre så det mest
händelserika var väl att vi beställde hem pizza från pizza.nu och kollade
filmer. Mysigt det med ibland.
Fridolinas fotboll startade iofs upp i söndags, och jag höll på att frysa
arslet av mig under den 75min långa träningen ute på IP. Så att jag
ligger 2kg plus på min normalvikt hjälper alltså inte. Jag fryser precis
lika mycket ändå... typiskt!

Idag är det iallafall SOL ute:)
Äntligen! Så jag och Astrid tog igen lite förlorad "utetid" och promenerade 
ut mot Lövskär och tillbaks i det härliga vädret. T.om så man kunde
promenera i t-shirt!
(Jag iaf, Pumlan den lilla sjuklingen fick snällt ha sweatshirt och filt på
sig, men hon klagade inte)




Gamla Lövskärvägen. Vi ÄLSKAR Hertsön! Som att bo på landet...
fast ändå inte;)


Efter promenaden gick vi hem till mamma där "vi" blev bjudna på kaffe
och mackor. Fast Astrid fick nöja sig med lite mosad banan istället.

Nice Nice!
Föräldraledigheten borde räcka livet ut!;-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååh, hur mysigt lät inte det=D

Jag vill ju också kunna svänga förbi mamma eller dig & dricka kaffe bara sådär på mina härliga mammalediga dagar;D



Hoppas lilla Astrid kryar på sig snart!



2009-05-11 @ 15:16:06
URL: http://maryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0