Gungeli-gunga



Astrid har fått en egen gunga.
Jag hängde upp den tidigare i veckan och lämnade sedan Pumlan åt sitt
öde i händerna på Ozzy och Kalle medans jag bökade på med ute-
möblerna. Vänder mig om en liten stund senare för att kolla läget och ser
en liten Astrid gunga i högan sky!
-Men hallå! Tänk på att hon bara är en liten bebis! ropar jag arg åt
grabbarna.
-Det är ju det vi gör! svarar de små monstrena;) ... och man kan ju bara
undra hur de skulle gunga ett litet barn då?!?

Så nu är hon ingungad iaf.
Astrid går i den hårda skolan!

Kommentarer
Postat av: Lisa och Charlie

ja allt blåste verkligen åt vårt håll ! Min bror bor bara 5 meter där i från och dom fick inte in nå röklukt i sitt hus.Ja hoppas den inte var anlagd men de skulle inte förvåna mej, är lite konstig att de "bara " börjar brinna på vinden så där.

2009-05-04 @ 14:41:42
Postat av: Mrs Hillford

Vad är det jag ser?!? Maltes jacka på Astrid! Pumlan är världens snyggaste lilla tjej.



Hoppas allt är bra, kram Lisa

2009-05-04 @ 19:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0