My God!

Jag hoppas, hoppas verkligen att Astrid bara är inne i en fas av något
slag, som är snabbt övergående. Ska hon hålla på att skika och gnälla
så här åt allt och hela tiden så ska det bli riktigt skönt att jobba i
sommar!=P
Nu är vi inne på dag nr 6 med en Pumla på pissdåligt humör!
Igår var hon då ändå hyssat glad så länge hon aktiverades, men idag
vägrar t.om Oskar och Frida att umgås med vårat lilla monster längre
tio sekunder, det är ungefär lika länge hon är nöjd med någonting
innan någonting nytt måste hända!
Nu ska jag iaf packa ner min lilla terrorist (som på fullaste allvar tror
att man kan kliva upp klockan 04.40 på morgonen) i vagnen och försöka
få henne att sova en liten (låång) stund, kanske hon är aningen gladare
när hon vaknar!

Oh my god!
Ibland bävar jag för december...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tur att hon är så söt när hon är arg i alla fall :-) December kommer gå finfint! Ha så skönt ute i solen och hoppas Astrid somnar och sover lääääänge.

2009-05-16 @ 12:17:31
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ebba piper och skriker också nästan hela tiden! Ena stunden gladskrik och 3 sekunder senare argskrik! Jag håller på att bli lite tokig! :) Tur man inte är ensam om skrikiga ungar :P

2009-05-16 @ 17:38:41
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Det är jobbigt när de blir gnälliga...än är det bara när Joel är hungrig och trött... håller tummarna

2009-05-17 @ 08:54:08
URL: http://bergstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0