7 månader

Mer än ett halvt år!
Så "gammal" blir Astrid idag.



Nu;
- Gör det ont när hon bits
- Har hon lärt sig hur man räcker ut tungan åt folk;)
- Sitter hon bra själv... men man kan inte riktigt lämna henne för mitt i allt
  får hon för sig att slänga sig baklänges(!?) eller åt sidorna. Hon har
  med andra ord inte riktigt fattat att vissa saker GÖR ONT!
- Drar hon upp fötterna och rumpan i krypläge men har inte riktigt lärt sig
  att man också måste flytta på armar/händer för att ta sig frammåt. Nu
  står hon stilla på stället och gungar lite fram och tillbaka.
- Är det tydligen morgon redan 05.00, förutom imorse då hon avancerade
  till 04.30! Kul? I think NOT!!!
-
Har hon storlek 74 & 80(!) på sina kläder.
- Sover hon mer under dagtid än hon tidigare gjort i hela sitt liv... och 
  ÄNDÅ sover hon fortfarande hela nätter. (Om nu 05 räknas till morgon;)
- Bökar hon gärna på själv på golvet.
- Är hon för det mesta GLAD som en liten solstråle=)


- Har man plötsligt mer tid om dagarna än jag riktigt vet vad jag ska göra
  av med.
  ... typiskt då att D snart går på pappaledighet och jag börjar
  jobba.
  (*SUCK* gånger 15!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0