God dammit!

Proppj*veln gick igen!
Pumlan är på pissdåligt humör!
Jag slog nyss sönder en tallrik då jag plockade ur diskmaskinen!
...och just det ja
Jag HATAR alla kläder i min garderob!

What to wear, what to wear?

Frida försökte hjälpa mig med att föreslå alla (de få klänningar) som
faktiskt hänger i min garderob. Men jag känner mig verkligen inte som
en klänningstjej idag. Inte så länge det är minusgrader ute... Så det
slutade ändå med samma gamla jeans som jag traskat till ica med
tidigare idag.
Festligt?! I think not!

Dessutom var svenska kyrkan på ica idag och tiggde;P pengar till något
godhjärtat ändamål. De stoppade tanten som kom före mig och Pumlan
och gubben som kom efter men vi gled igenom som på en räkmacka.
Så antingen såg jag kanske j*vligt fattig ut... eller så bara j*vligt dryg!;)
Som att ha pest ungefär, fast på ett trevligt sätt!
Hoppas bara inte då att det var byxans fel.


Ready to go!
Spänner mina icke-existerande muskler framför hoppkossan.

Observera olika stövlarna. Som den gamla skofetischen man är så har
man ÄNDÅ inget att sätta på fötterna då det verkligen gäller. Dessutom
slutade det ändå med ett par helt andra stövlar, haha!
Fortfarande inte helt nöjd men jag får väl dricka mig snygg.
Det borde gå ganska snabbt med tanke på hur längesedan det var jag
drack något med alkohol i sist.

Så trevlig helg på er!
(sup och svälj;)

Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

Hoppas du får trevligt ikväll!!

2009-03-27 @ 19:53:04
Postat av: Lena

Hoppas ni får kul ikväll! Vad härligt det låter med middag på tu man hand.

2009-03-27 @ 20:36:23
URL: http://chokladmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0