Ska man kramas nu...

... så får man hålla fast storbarnet!



I helgen har jag lyxat runt med öl på sportbaren, ätit godmat på restaurang
till tända ljus med min älskling och varit på Lisas mysiga möhippa. Och
som om inte det vore nog har jag dessutom haft sovmorgon ända fram till
08.30 i morse, ätit helt otroligt mycket mera godmat, bastat, haft ansiktsmask
och käkat massa, MASSA godis! 

Men en av de bästa sakerna med att vara borta måste nog nästan ändå
vara att att komma hem sen!;D

I lördagsnatt (eller söndagsmorse egentligen) var jag dock ändå ganska
glad över att jag faktiskt skulle sova borta då jag lyssnade av ett missat
samtal på mobilen från tidigare på dagen som lät såhär;

- Hej mamma, det är Oskar Johansson.
Du mamma, jag tänkte bara säga att Pelle är lös och han har
bitit Tobbe massor av gånger!
... Det var bara det jag tänkte säga.
Hejdå!

Bara för att förtydliga - Pelle är Ozzys ORM!!!

Ja barnen hade nog en ganska bra helg de med fastän inte jag var med
så värst mycket...
(Va?! Jag är alltså inte oumbärlig?!??;)


I lördags besteg Tomme, Daniel och Pumlan Pålberget där de bla. ¨
smaskade i sig lite ...ananas!?


Frida spelade basketmatcher i söndags...


och Astrid var med och hejade på storasyrran.


Ozzy OCH Frida åkte bägge två på spelförbud i en hel vecka efter att ha
lekt jagakurragömma både inomhus och utomhus samtidigt med
genomfartled - bastufönstret tillsammans med X antal precis lika vilda
kompisar...

The Young and the Restless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0