Man kan inte sova på Leos

Igår spenderade vi fyra timmar på Leos lekland!
Fyra timmar over there borde vara ungefär lika utmattande som
12 timmar anywhere else but there! För föräldrar iaf;D
Men är det sportlov så är det.

Ozzy var på sportlovs hockey så Frida fick ta med en kompis och röja
runt med.
Lisa och Alvin mötte upp oss efter ca en timme och jag måste erkänna;
- det är ganska skönt att Astrid inte är så självgående än;)


Kul, Kul, Kul på Leos tyckte Pumlan.
Sov, Sov, Sov tyckte Pumlans mamma efter ett tag.
Men hur lätt är det med den "bakgrundsmusiken"?!


En Pumla bland bollarna i bollhavet.


En Alvin. Inte liiika lätt att fånga på bild...


Stortjejerna fick roa snorungarna;D


Mamma tycker att det vore kul om Pumlan kunde lära sig att sitta.

         
... TIMBER!!!


Pumlan tycker nog att det vore roligare att kunna stå!


Coola Brudar.
Efter en "heldag" med socker och koffein (för mamma) så var det gott
och SKÖNT att komma hem och käka kycklingsallad=)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Men fan vad hemskt!

Det var en BM på BB som försökte handmjölka mig men jag bara pep och gnydde så hon slutade.

Ska bli så skönt att bara ha tomma, vanliga bröst igen! Jag längtar! Men jag längtar inte efter att se vad amningen har gjort med dom... =/



Hur sover Pumlan på nätterna nu för tiden?

2009-03-05 @ 10:37:48
URL: http://tingelingela.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ps: Svara om det ringer ett för dig okänt nummer till hemtelefonen! Det är Sofia! ;P

2009-03-05 @ 10:43:28
URL: http://tingelingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0