Inte morgon

05.10 tyckte Astrid att det var dags satt kliva upp! Och då hade hon ändå legat 
och pratat med sig själv, täcket och gossedjuren brevid sig ett bra tag innan
dess.

Allt som börjar med 05 någonting är INTE morgon... så jag vägrade.
Det är bara svårt att vinna sånna kamper mot en 5-månaders;) Men med lite
välling, nappkrig, ny blöja och EN MASSA leksaker i sängen kunde vi iaf ligga 
kvar till 07.00 då Pumlan åkte i gåstolen och jag gick och lade mig med täcket
i soffan.

Alltså;
05 och någonting - INTE Ok
06 och någontng - Ok
07 och någonting - Helt Ok
08 och någonting - Underbart!!! Tyvärr händer det bara inte allt för ofta.

Nu är klockan snart halv tio och Pumlan kör fortfarande runt i gåstolen och
letar saker att dra ner. Jag börjar undra om hon tänker sova någonting alls
innan lunch!
Morgonpigg någon?!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Texas sov till 9, vad kallar du det? ;P

Men då har han vaknat och grinat flera gånger inatt så jag hade nog ändå gärna bytt med dig... :/

2009-03-19 @ 10:00:17
URL: http://tingelingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0